lördag 16 juni 2012

Mille och mamsen 2

Några mer bilder på stora Mille och mamsen och mamsens gravidmage;

Mille och mamsen i trädgården
"Mamsen... jag kan ju inte direkt påstå att det här var roligare bara för att vi gick ut... ehhh...!"
Mille och mamsen i trädgården
"Nu har jag fått nog, krama på mig istället!"

Ska bli mycket intressant att se hur Mille reagerar på en liten 2-bening i hemmet... Vi håller alla tummar och tassar för att det ska gå vägen så smidigt som möjligt!

Mille väger nu förresten in på 10,1 kg. Mycket misse att hålla i!

5 kommentarer:

Hjulia huller om buller sa...

Vad säger er bäbis om att bli "klämd" från utsidan av 10 kilo Mille istället för att bli smekt av kärleksfulla händer??? *undrar skrattande*

Kram
/Julia

Matte Mia sa...

Oj nu ser man ju verkligen hur stor han är! Fina ni är (alla tre)! :-)

mooch sa...

Bebis verkade sova just då det här fotot togs så det var lugnt i magen just då =) (Bebis tar igen det just nu genom att leva rövare.)

Mille tycker det är lite läskigt att stå på min mage, även om jag ligger ned i soffan. Ibland buffar ju det tillbaka liksom. Ska bli väldigt intressant att se vad han tycker om att få ett 2-bent syskon =)

simszanne sa...

Du slipper ju gå på gym, det räcker att bära på katten ibland :)

Ni är jättefina tillsammans.

Unknown sa...

Första skriket i badrummet, kommer få honom att flytta.
Det ekar så fint i badrummet. :-)
Men du får bo här tills ungen slutar skrika Mille.
VId 22 sådär. :-)
Tazz&Kram